[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Mon Apr 13 11:35:00 UTC 2009

On Monday 13 April 2009 13:16:08 Jovan Kostovski wrote:

> нека стои 22, кога правев муабет нешто ми спомнаа демек 22 било касно,
> ама многу е веројантно да подзаглавиме ако биде интересно...

Јас не го пишував соопштението на вебот на ФЕИТ, таму немам пристап, само го
пратив флаерот. А не верувам дека ќе биде проблем да останеме и до 22 ако има
интерес...

> Додај дека пожелно е кој може/има да си понесе лаптоп за да може да си
> играме.

Стајте го ова и на блогот.

> Имаме ли некоја идеја каде би ги печателе или да барам некоја копирница што
> печати у боја?

Јас ќе прашам за цена во Копи-Попс кај хотел Континентал.

> http://chombium.awardspace.com/files/ossm/mozilla-soopstenie.txt

На неколку места во текстот се појавува „Мозила“ на кирилица, воедначете го.

> Веќе ги спамирав сите студенти на ФЕИТ, продолжете понатака ;)
>
> ПОЗДРАВ, Чомбе

Поздрав Боби