[Ossm-members] Profesor

Ilija Kocho ilijak at siva.com.mk
Sun Apr 26 12:34:13 UTC 2009

Едно е азбуката, друго се зборовите т.е. јазикот.

За азбуката:
Со „кирилица е кул“, сакам да кажам, латиница користат недоволно
информираните, т.е. оние кои сеуште не разбрале дека на современите
машини има кирилична поддршка. Но, има и полошо од користењето латиница,
се сеќавате на „Mac C Swiss“ и „Mac C Times“? Има луѓе и институции што
сеуште ги користат.

За јазикот:
Јазикот е животинче што постојано еволуира, со тек на времето се
додаваат зборови, други се забораваат или добиваат ново значење.
Прифаќањето зборови од други јазици не е лошо само по себе, најдобар
пример можеби е е англискиот кој може да се рече така и настанал.

Што се однесува до преведувањето, тоа треба да се прави со желба и
чувство за убаво. На пример: кој ќе прифати „пренослив компјутер“ за
лаптоп? Од друга страна „уотевер“ - ем на македонски звучи за никаде, ем
си имаме наше решение: „како и да е“, „што и да е“, „кај и да е“. Сакам
да кажам, треба секој случај да се разгледа засебно.

На крај кул е кул, кусо зборче што добро звучи на (скоро) секој јазик.

Со почит
Илија