[Ossm-members] Profesor

Misa Popovic popmisa at gmail.com
Mon Apr 27 07:34:21 UTC 2009

> Зарди вака досадни пораки еднаш ја напуштив листата, се вратив пред некое
> време и ете пак сега ми иди да напуштам. Знам дека е недела и ви е досадно

Виктор, (а и Гемиџи)

Знам дека не мислите лошо со вашите коментари, ама мислам дека
заборавате дека на листава членуваат различни типови на луѓе.
Различните типови на луѓе имаат различни преференци и сфаќања за тоа
што е досадно а што не.

Иако стилот на дискусијата на Илија и Ѕвонко јас би го окарактеризирал
како „екстензивен“, тие на некој начин дискутираат и за јазикот во
контекст на локализација и сл, што е честопати тема за дискусии на
мејлинг листата.

--
Misa Popovik