[Ossm-members] Проект - Лексикон на компјутерски термини

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Apr 27 18:31:09 UTC 2009

> Значи, во контекст на тоа дека во нашата држава по 200 пати се прават
> едни исти работи, мислам дека бар во овој дел 2c.mk може да даде сопствен
> допринес и да се прескокнат ред глупави ставови и мислења на нашите јазични
> авторитети. Она што ме радува во оваа вест, е делот каде што се кажува дека
> постои можност за заеднички допринес од сите граѓани на РМ.

единствено што можам да кажам е дека тие луѓето од xxx институти се заникаде
едни арогантни луѓе од типот „јас не сум ја одобрила таа кирилица“ со кои
лично неам никаква желба да се објаснувам.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Religion ends and philosophy begins,
just as alchemy ends and chemistry begins
and astrology ends, and astronomy begins.