[Ossm-members] Jaunty Jackalope

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Apr 28 00:03:16 UTC 2009

> Новиот *слободен* radeon драјвер е прилично подобар од претходниот на 8.10,
> барем за мојов ATI HD-3200, има 2D акцелерација и XVideo подршка.

со тоа што, за ATI r6xx/r7xx серијата, драјверот користи DRI за 2D
акцелерацијата па ако направам switch user, т.е. кога се старта втор X сервер
паралелно, вториот нема акцелерација и е многу спор. Тоа ја прави опцијата
switch user прилично некорисна.

секако, ова не е проблем на Ubuntu туку пред се на хардверот и драјверот. Кога
radeon драјверот ќе добие целосна GEM(like) подршка .. ваљда некаде во 2.6.31
кернелот, и ова ќе работи.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

A: Because it reverses the logical flow of converstion.