[Ossm-members] OpenDocument Mac C Swiss конвертор - загревање

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Apr 30 14:49:08 UTC 2009

Веќе спомнав на СЗ дека ќе го разгледаме, но во меѓувреме да кажам кои ми се
проблемите.

Вовед

Еден ODF фајл е уствари zip архива со неколку .xml фајлови, и остатокот слики
и слично. Главни фајлови што ме интересираат се styles.xml и content.xml.

Логиката на програмот е да се најдат оние стилови кои користат шугав фонт, да
се заменат да не користат шугав фонт. А потоа низ содржината да се конвертира
text-от за кој важат претходно најдените стилови.

И на крај треба да се сними сето тоа во нова zip архива, т.е. ODF фајл.

Проблем 1.
Python ZipFile класата (http://docs.python.org/library/zipfile.html) е read-
only, што значи кога ќе ја сменам соджината на некој фајл во рамките на
архивата, морам уствари да направам нова архива.

Она што ми треба у суштина е editable ZipFile класа.

имам некои идеи како би го направил ова, па може до сабота ќе го решам.

Проблем 2. (потешкиот)
Стиловите за страната може да се наоѓаат и во styles.xml и во content.xml -
што и не е толку проблем, колку што одредени стилови може да наследуваат од
други, што малку ги комплицира работите кога ги наоѓам стиловите со шугави
фонтови.

ова сеуште неам баш идеја како да го решам елегантно.

структурата на content.xml *упростено* излгеда вака:
<document-content>
  <styles>
       <text-properties font-name="MAC C Swiss">
  </styles>
   <text>
</document-content>

Проблем 3.
име за проектот, нешто што може да се напише како Python модул а да не изгледа
гадно (import ....?)

:)

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )