[Ossm-members] OpenDocument Mac C Swiss конвертор - загревање

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Thu Apr 30 22:43:54 UTC 2009

Сигурно знаеш, ама ако не ....
Има една алатка која се инсталира во MS Word 2003/2007 и
која врши конверзија од кириличен фонт во македонска поддршка
и обратно. Автор е Логин Системи (www.loginsys.com.mk) и се вика
ЛС КонвертМак в3.0 (за Word 2003) и в4.0 (за Word 2007). Бидејки
се инсталира како Add-on на Word-от, би требало да биде напишан
во некој VB или нешто MS-слично и плус Word-от поддржува
(хм, хм, хм, ...) XML документи, може да најдеш нешто внатре што
би ти помогнало. Ако не можеш да го најдеш, пиши ми, ќе ти го
пратам, мало е.

Поздрав

Ѕвонко

П.С. Пријатни празници на сите од групава.