[2s.mk-friends] Сподели знаење во недела?

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sat Aug 8 13:19:21 UTC 2009

> Дали има интерес да направиме мини СЗ сесија?
>
> За утре е веќе премногу касно да договараме, па ако има желба може да
> го преместиме за во недела исто време, исто место?

Јас сум за, посебно ќе биде ок ако дојдат луѓето што ќе ја прават Firefox
промоцијата па да видиме како да го направиме CD-то што ќе се дели - нешто по
терк на OpenDisk ваљда.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Scarlett Johansson: You always see the glass half-empty.
Woody Allen: No. I see the glass half-full, but of poison.