[2s.mk-friends] Hacklab

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Aug 17 11:34:56 UTC 2009

2009/8/16 Dalibor Nasevic <dalibor.nasevic at gmail.com>

> Ни треба простор за состаноци/презентации на MK Ruby Users Group. Некој
> некаков предлог?
>
> Како останатите кориснички групи се снаоѓаат со простор?

Ова е најголем проблем, не се снаоѓаат, простор нема, освен гаражата што ја
користевме за Сподели знаење во саботи. Имавме во план да направиме проект
за Хаклаб во Скопје во кој што би можеле да се собираат сите што сакаат да
споделуваат знаење но поради недостаток на време и општа незаинтересираност
на било кој да не помогне финансиски, работата тапка во место и веројатно
нема да се реализира во брзо време (Барем ја знам дека нема да можам да се
бафтам со тоа). Евентуално ако Игор.С е се уште заинтересиран може со него
да зборите околу проектот.
Ја ќе даам 10 долара ако треба. :)

--
Арангел