[2s.mk-friends] Hacklab

Dalibor Nasevic dalibor.nasevic at gmail.com
Tue Aug 18 19:46:36 UTC 2009

Arangel Angov wrote:
> Ова е најголем проблем, не се снаоѓаат, простор нема, освен гаражата
> што ја користевме за Сподели знаење во саботи. Имавме во план да
> направиме проект за Хаклаб во Скопје во кој што би можеле да се
> собираат сите што сакаат да споделуваат знаење но поради недостаток на
> време и општа незаинтересираност на било кој да не помогне финансиски,
> работата тапка во место и веројатно нема да се реализира во брзо време
> (Барем ја знам дека нема да можам да се бафтам со тоа). Евентуално ако
> Игор.С е се уште заинтересиран може со него да зборите околу проектот.
> [...]

Незнам на што точно мислиш под имање идеја за да направите проект за
Хаклаб во Скопје? Градење, рентање или добивање слободен простор?

Дали некој знае простор во Скопје кој може да се изнајмува и која цена?
Просторот треба да има барем некакво озвучување и проектор.

И дали постои можност за некакво заедничко место (Hacklab) на ФЕИТ на
пример, кое што би можеле да го делат open source групиве? Ако има
заинтересирани може да доставиме некое заеднично барање!?

--
Dalibor Nasevic
http://dalibornasevic.com/