[Ossm-members] Virtualbox na Ubuntu 8.10 64bit

Vlado Peshov vlatkop at gmail.com
Sun Feb 1 16:11:58 UTC 2009

2009/2/1 Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>

> Здраво,
>
> Пробувам да си играм со Virtualbox на 64 битно Ubuntu 8.10
> Кога пробувам да дигнам 64 битна дистрибуција стално на подигање
> ми дава грешка: "your cpu does not support long mode. use a 32bit
> distribution"

Мислам дека VBox сеуште немаат добра подршка за ова. Како што знам, ова е
можно со Xen, VMWare,...

Во Changelog на virtualbox можеш да најдеш дека од верзија 2.1.0 ова е
возможно, но претежно доколку се користи 32 битен хост(мада треба да работи
и 64 битен хост со 64 битен guest).
Затоа би ти препорачал да симнеш директно од официјалните репозиторија на
virtualbox, а не од директните на убунту.