[Ossm-members] Steal this movie trial на СК

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Feb 20 08:45:25 UTC 2009

On 02/20/2009 09:24 AM, Igor Stamatovski wrote:
> Ги контактираше ли? Можеш  нив директно и во координација со Милош
> Ранчиќ од Викимедија Србија, Марцел или други пошто автобуот мислам
> дека веќе е во Белград.

Шо ќе ги контактирам кога нема луѓе заинтересирани? Ако сме само јас и
ти, тешко дека ќе го донесеме автобусот. Контакт од Марцел немам, ни па
од Милош :\ Имам само од Горан Ракич ама не знам он колку може да помогне.

Ај на џабер ќе се координираме за прашување.

> Мала станица, Новица има контакт од таму, земи му го пред да оди на скијање.

Супер, сеа ќе му вртам па ќе пишам апдејт.

> Поставување на пиратското знаме да се вее слободно пред да се оддржи
> проекцијата, или замена на знамето на РМ пред мин за култура со
> пиратско знаме ;-).

Пиратско знаме имаме, треба само да се закачи на нешто, може и во раце
да се носи. За закачување негде, да супер, али да имавме 10 наместо едно
знаме и ќе праевме така. :)

> Многу брзо донесуваш заклучи, само 20 часа по пуштање на твојата
> порака, не проверуваат сите епошта на секои 5 минути ;-).

Е у ова не моеш да ме убедиш, за мрза и незаинтересираност се работи,
барем таков е мојот впечаток. Ова е работа која што секогаш би ми го
привлекла вниманието и мислам дека би требало да му го привлече на секој
 од листава.
--
:Арангел Ангов:
:ufo at linux.net.mk: