[Ossm-members] сподели знаење 21.02.2009

Aleksandar D. Balalovski gemidjy at lugola.net
Fri Feb 20 20:31:59 UTC 2009

> е што е сеа ова, закана? ултиматум? ццц...
>
> заедница со ултиматуми не се прави (можда макеноиди..)
>

> јас нема да дојдам утре, бидејќи тргам на скијање, а и на следното СЗ нема да
> дојдам пошто уште нема да бидам вратен...

ок де, се зезав со тоа :) сакав да кажам дека нема смисла да
организираме нешто ако самите не си одиме на него. Јас 90% ќе одам
освен ако не испадне нешто 10%. Миша ако може пред да одиш јави ми се
ако одиш со кола собери ме.

--
http://blog.gemidjy.info || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023), IFSA

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023

macedonian free software and hacking ezine:
 [Lugarchy: http://ezine.lugola.net]