[Ossm-members] сподели знаење 21.02.2009

Ilin Tatabitovski itatabitovski at gmail.com
Sat Feb 21 10:27:47 UTC 2009

мене друг термин не ми одговора оваа недела. јас сум тука (и така имам
нешто работа), ако некој дојде добро ако не ќе си одам порано. во
принцип немаме ни план за денес па ќе биде сигурно пократко од
вообичаено.

За следната недела може да се договориме поинаку - ама од
среда/четврток некаде, не вака ad-hoc.