[Ossm-members] MARnet Peticija

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Mon Jan 19 23:45:54 UTC 2009

> Оваа петиција има за цел да ја подобри информатичката клима и свест во
> Република Македонија

во насока на подобрување на информатичката свест... те молам другпат не праќај
мејлови со миљон неповрзани email адреси во To: .. воопшто не сакам мојата
адреса да ја дознаваат сите луѓе од твојата контакт листа.

исто така, ако пишуваш вакви мејлови треба да  се потпишеш, а не да ги
објавуваш анонимно.

конечно,  мислам дека поракава е off-topic за листава и е некултурно што си
пратил ваков мејл на неа. се надевам во иднина нема да се повтори.

ќе размислам дали ќе ја потпишам петицијата... на глиша идеите ми се многу по
логични... можеби во иднина пред да правите петиции на прва ќе седнете ќе
направите муабет со поширок број луѓе како да се решат вистинските проблеми а
не само тоа тебе лично што те нервирало.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"The moment you commit and quit holding back, all sorts of unforseen
incidents, meetings and material assistance will rise up to help you.
The simple act of commitment is a powerful magnet for help." -- Napoleon