[Ossm-members] Сподели знаење 31.01

Jordanka Petrushevska jocika at gmail.com
Wed Jan 28 09:09:15 UTC 2009

> - имаше прашања на листава за redmine инсталација, ако дојде некој за
> тоа ќе може да (пробаме да) ги решиме и/или да си земат vmware имиџ со
> инсталиран redmine

јас прашував, ама малку сум во Холандија и не можам да дојдам :-)

иначе заглавувам со инсталација на руби, под дифолт ми инсталира верзија 1.8
а ми треба 2.1.х  Инаку на нивното официјално вики пишува како се инсталира
redmine, ама нема објаснување за инсталација на руби он рејлс. Додуша немав
ни време да побарам повеќе инфо за инсталацијата на руби, па ако имаш
линкови - прати ми.

Поздрав,
Јорданка