[Ossm-members] Сподели знаење 31.01

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Wed Jan 28 09:14:29 UTC 2009

2009/1/28 Jordanka Petrushevska <jocika at gmail.com>:

> јас прашував, ама малку сум во Холандија и не можам да дојдам :-)
>
> иначе заглавувам со инсталација на руби, под дифолт ми инсталира верзија 1.8
> а ми треба 2.1.х  Инаку на нивното официјално вики пишува како се инсталира
> redmine, ама нема објаснување за инсталација на руби он рејлс. Додуша немав
> ни време да побарам повеќе инфо за инсталацијата на руби, па ако имаш
> линкови - прати ми.
>

> Поздрав,
> Јорданка

Инсталираш rubygems. Потоа отвори конзола и пиши gem install rails -
ова ќе си повлеќе зависности за инсталирање.
Ќе ја добиеш верзија 2.2.2.
Во redmine/config/environment.rb ќе бараш ред што изгледа вака
RAILS_GEM_VERSION = '2.1.2' unless defined? RAILS_GEM_VERSION

ти можеш да ја смениш верзијата која што се инсталирала со gems и толку.
пр. RAILS_GEM_VERSION = '2.2.2' unless defined? RAILS_GEM_VERSION

или пак можеш да ја коментираш линијата и воопшто да не проверува за
која верзија на rails ја користиш.

Поз.