[Ossm-members] Сподели знаење 31.01

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Jan 28 19:31:36 UTC 2009

> иначе заглавувам со инсталација на руби, под дифолт ми инсталира верзија
> 1.8 а ми треба 2.1.х  Инаку на нивното официјално вики пишува како се
> инсталира redmine, ама нема објаснување за инсталација на руби он рејлс.

не не ... ruby е јазикот и 1.8 е добра  верзија. rails е ruby framework за
правење web апликации. Ти треба 2.1.x од rails.

Отприлика инсталацијата иде вака.. ако нешто не ти успее пиши на кој чекор и
со која грешка си заглавиле:

Во Debian/Ubuntu:
# apt-get install build-essential rubygems mongrel libmagick9-dev ruby1.8-dev

после, го инстралираш rails и rmagick (ruby binding за libmagick)
gem install rmagick
gem install -v=2.1.2 rails

после го симињаш redmine и го отпакуваш
како што вика на http://www.redmine.org/wiki/redmine/RedmineInstall

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

... knowledge is exactly like power - something
to be distributed as widely as humanly possible,
for the betterment of all. -- jd