[2s.mk-friends] 3G на Ubuntu..

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Jul 2 13:55:15 UTC 2009

За тие што можеби ја следеа дискусијата на
http://ubuntu.linux.net.mk/forum/viewtopic.php?f=3&t=92
во врска со 3G usb модемите - а не провериле во скоро време...

додадов некои нови сознанија во врска со ZTE MF626 модемот кој го продаваат
Космофон. Ко прво, работи од прва без проблем по Linux во 2.6.30 кернелот, а
ми се чини и дека во 2.6.29 треба да работи - но не сум пробал сеуште.

За тие со други кернели, може да се исклучи „Zero CD“ особината со AT команда

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Give me the knowledge to change the code I do not accept,
the wisdom not to accept the code I cannot change,
and the freedom to choose my preference.