[2s.mk-friends] Оглас за локализација на GNOME

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Jul 14 18:16:15 UTC 2009

Искусен преведувач на софтвер ги нуди своите услуги за локализација на
новата верзија на GNOME 2.28 која што излегува во септември. Па ако има
некој на листава кој што може на било каков начин или со било какви
намери и крајни цели да ја плати локализацијата на GNOME на македонски
јазик нека ме контактира приватно.

Ги имам локализирано скоро сите верзии на GNOME 2.x и на располагање
имам уште еден искусен човек, моменталниот координатор на преводот за
македонски (на кој што btw не е работено ништо скоро 2 години).

Епа немој да ми го флудирате сандачето само. :)
--
:Арангел Ангов:
:ufo at linux.net.mk: