[2s.mk-friends] Резулции на монитори со широк екран под линукс

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Thu Jun 25 14:34:13 UTC 2009

2009/6/25 Igor Stamatovski <igor.stamatovski at gmail.com>:
> Поздрав,
>
> Дали некој има искуство со резолуции кај монитори со широк екран за nVidia 5200
> 1440x900
> 1600x900
> 1680x1050
> Други?
>
> Како се подржани со proprietary драјверот а како со слободниот nv драјвер.
>
> Инаку користам Kubuntu 9.04, па да знам каков монитор да барам и со
> која резолуција? Моментално
> имам Philips 17'' CRT на 1152x864 со 100Hz refresh и nvidia proprietary драјвер?

> [...]

Зошто гадинки? само ќе си додадеш како дифолт резолуција да ти е
посакуваната од горенаведените и толку.
Јас имам 1680x1050

вака е кај мене:

DefaultDepth 24
SubSection "Display"
 Depth     24
 Modes "1680x1050"
EndSubSection

исто со nvidia proprietary. Нема да имаш никакви проблеми и со било
која друга резолуција.

Поздрав, Зоки.