[2s.mk-friends] Резулции на монитори со широк екран под линукс

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Jun 25 19:16:35 UTC 2009

> Дали некој има искуство со резолуции кај монитори со широк екран за nVidia
> 5200 1440x900
> 1600x900
> 1680x1050
> Други?
>
> Како се подржани со proprietary драјверот а како со слободниот nv драјвер.

ако ти е во ред VGA кабелот немаш гајле

> Дали со промена на мониторот ќе отидам напред или назад кон modelines
> и разни гадинки во xorg.conf?

modelines веќе не се ни потребни
afaik, на едниот компјутер што го имав еднаш nvidia-ата ми беше 5200 и немаше
никаков проблем да прикаже 1680x1050 - само тоа беше одамна

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"If we knew what we were doing, it wouldn't be research"
That's what my supervisor used to say to me when
I got depressed about lack of progress.