[2s.mk-friends] Резулции на монитори со широк екран под линукс

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Fri Jun 26 06:37:43 UTC 2009

Igor Stamatovski напиша:
> Поздрав,
>
> Дали некој има искуство со резолуции кај монитори со широк екран за nVidia 5200
> 1440x900
> 1600x900
> 1680x1050

Пази само хоризонталната резолуција да ти е деллива со 8. Јас скоро
зедов монитор со 1686Xне_се_сеќавам и со nvidia картица не можев никако
да ја добијам таа резолуција. Гледав по форуми 2 дена и налетав на ова
со делење со 8, па го заменив со монитор 1680x1050. Мислам дека со ATI
нема такви проблеми, ама за секој случај избегавај такви резолуции. И за
игрици widescreen монитори се pain in the ass во Линукс, ќе мораш секоја
посабно во conf фајлот да им мењаш резолуција, пошто по дифолт се
стартааt во 800x600, и тогаш добиваш црн екран со порака Out of range.