[Ossm-members] проблеми со мрежа на 64 битен ОС

Влатко Станковиќ inferno.daemon at gmail.com
Sun Mar 1 22:33:54 UTC 2009

Имам проблем со мрежата на 64 битна федора 10 истото се случува и на
убунту 8.10.
Проблемот е тоа што никако неможам да се врзам на интернет преку кабел
или безжично. Кога ќе пробам да пуштам пинг на приватна адреса или на
рутер ми враќа Host unreachable. Кога пингам јавна адресата добивам
unknown host. Гуглав малце и го најдов ова
http://www.mjmwired.net/resources/mjm-fedora-f10.html#network
Наместив NetworkManager да не се пушта на подигање, мрежната картичка во
делот Controlled by NetworkManager ја исклучив и пак ништо. Инсталирав и
wicd, пак ништо.
На 32 битни оперативни нема проблем.

П.С. Со Live верзија на федора 11 алфа и со гасење на NetworkManager
како примерот во линкот погоре работи, но кога ќе ја инсталирам повторно
истиот проблем.

Секоја помош е добредојдена.

Поздрав