[Ossm-members] проблеми со мрежа на 64 битен ОС

Влатко Станковиќ inferno.daemon at gmail.com
Mon Mar 2 14:13:24 UTC 2009

Vladimir Stefanov wrote:

> А да ја ставиш адресата рачно? И види да не ти е пуштен dhclient па да
> ти доделува цело време ip адреса по dhpc.
> Едитирај го фајлот /etc/sysconfig/network-scripts/ifcfg-eth0

Заборавив да напишам дека и оваа опција ја пробав и пак ништо. Исто
пробав и во /etc/resolv.conf да ставам DNS1 и DNS2 или nameserver.
Сега приметив нешто друго. Ако пишам ifdown eth0 и после неколку секунди
ifup eth0 добивам некои 3 до 5 минути пристап и после тоа ништо, пак
истиот проблем.
Некаде прочитав дека ваквите проблеми се јавувале ако имам 4 гига и
повеќе рам. Чепкав во биос но пак без решение