[Ossm-members] jabber

Jordanka Petrushevska jocika at gmail.com
Thu Mar 19 15:49:52 UTC 2009

Здраво,

имам прашање до членовите на листата. Со организацијата за која работам
мигрираме од еден веб сервер на друг (новиот е VPS). За интерна комуникација
користевме ирц сервер и канал (со наш домејн) на кој мораме да сме уклучени
за време на работното време, но сега на VPS-от не ни дозволуваат да
инсталираме ирц.

Читав малку околу џабер, ме интересираше дали некој од вас има искуство со
користење на џабер, (прочитав дека има опција да регистрираш свој
сервер/домејн), регистрација на свој домејн и  инсталација и конфигурација
на xmpp сервер?

Поздрав,
Јорданка