[Ossm-members] jabber

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Mar 20 14:13:01 UTC 2009

> имам прашање до членовите на листата. Со организацијата за која работам
> мигрираме од еден веб сервер на друг (новиот е VPS). За интерна
> комуникација користевме ирц сервер и канал (со наш домејн) на кој мораме да
> сме уклучени за време на работното време, но сега на VPS-от не ни
> дозволуваат да инсталираме ирц.
>

> Читав малку околу џабер, ме интересираше дали некој од вас има искуство со
> користење на џабер, (прочитав дека има опција да регистрираш свој
> сервер/домејн), регистрација на свој домејн и  инсталација и конфигурација
> на xmpp сервер?

искуство има.

OpenFire е добар производ, лесен за користење, фин web админ интерфејс.
ejabberd е повеќе провајдерски производ, се смета за најскалабилен jabber
сервер, ама тоа не ти треба.

единствено ќе треба да видиш колку RAM имаш на VPS-от .. OpenFire е Java па
може да троши многу рам.
Но и eJabber-ов за bagra.org/bagra.net.mk троши околу 90mb RSS во моментов -
што и не е малку.

Други опции ти се, хостиран xmpp кај google .. посебно ако веќе користите мејл
од нив? Па и било кој друг xmpp сервер - зависи од reuirements.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Religion ends and philosophy begins,
just as alchemy ends and chemistry begins
and astrology ends, and astronomy begins.