[Ossm-members] сподели знаење 21.03.08

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Mar 20 13:49:28 UTC 2009

On Thursday 19 March 2009 13:19:21 Misa Popovic wrote:
> Бидејќи стандардниот box кулер ми беше многу бучен, си купив тивок
> кулер CoolerMaster Vortex 752. Бидејќи немам никакво искуство со
> местење, сакав на ова СподелиЗнаење некој да ми помогне да го
> инсталирам. Можеме и малку да позборуваме за тивки и енергетски
> ефикасни решенија достапни на нашиот пазар за обичен десктоп
> компјутер.
>
> Има некои други идеи за агенда за во сабота?

funambol нели ... funambol е SyncML сервер преку кој можеш да синхронизираш
разни ствари од мобилен и други апликации .. календари, контакти итн.

плус, ќе чепкаме во кириличната тастатура за S60 .. пошто изгледа нема s60
телефон со македонска тастатура.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"We think it's a great consumer win, and it's a great industry win,
to be able to ensure that with good copy protection,
you can have so much functionality for the user",
Jordi Rivas, Microsoft Director of Technology