[Ossm-members] jabber

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Fri Mar 20 15:52:32 UTC 2009

> Решен проблем. Под Windows дури и voice и video има. Во секој случај нај
>  reliable опција за jabber сервер досега.

voice и video, во xmpp светот, зависат само од клиентот, серверот нема никаква
врска со тоа.  на пр. новиот gnome би требало да го има тоа во empathy („би
требало“ пошто не сум го тестирал, release notes викаат има).

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

When you do things right, people won't be sure if you did anything at all.