[Ossm-members] (PIC16F84) Таит PIC програмер (паралелен порт)

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Fri Mar 27 16:25:59 UTC 2009

2009/3/27 Дамјан <damjandimitrioski at gmail.com>:
> Здраво,
>
> дали има некоја програма кај што можам во C/C++ да пишувам, а не во
> асемблер (т.е шо конвертира од C/C++ во PIC assembler) за PIC
> assembler ?

Ако ти е дејвид тајт програматорот гаран ти е за 16F84 така да не ти е
проблем да научиш 20 и некој асемблер мнемоник, али ти си знаеш.... :)

Пробај го ова ако ептен ти треба C наместо асемблер
http://sdcc.sourceforge.net/
http://www.micahcarrick.com/04-25-2005/pic-c-programming-linux.html

Под пенџер го имам користено и овој HITEC C PIC
http://www.htsoft.com/downloads/demos.php#freeware
пишува дека има и верзија за линукс макаршто не сум ја пробал

Ѕирни ги овие врски за други џиџиња под линукс за pic-ови
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-254315.html
http://www.gnupic.org/

Инаку за асемблер имаш топ алатки со се симулатор
http://gputils.sourceforge.net/
http://pikdev.free.fr/

> И кои програми се замена за онаа што ја нудат од Емитер, еднаш дали
> имаше издание за PIC програмер, па си го изградив чудото :D.

За софтер за програматорот http://www.yty.net/pic/
барај pp.

ПОЗДРАВ, Чомбе