[Ossm-members] (PIC16F84) Таит PIC програмер (паралелен порт)

Дамјан Димитриоски damjandimitrioski at gmail.com
Fri Mar 27 16:48:48 UTC 2009

On Fri, 2009-03-27 at 17:25 +0100, Jovan Kostovski wrote:

> Ако ти е дејвид тајт програматорот гаран ти е за 16F84 така да не ти е
> проблем да научиш 20 и некој асемблер мнемоник, али ти си знаеш.... :)
>
> Пробај го ова ако ептен ти треба C наместо асемблер
> http://sdcc.sourceforge.net/
> http://www.micahcarrick.com/04-25-2005/pic-c-programming-linux.html
>
> Под пенџер го имам користено и овој HITEC C PIC
> http://www.htsoft.com/downloads/demos.php#freeware
> пишува дека има и верзија за линукс макаршто не сум ја пробал
>
> Ѕирни ги овие врски за други џиџиња под линукс за pic-ови
> http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-254315.html
> [...]

Овие ги имам, затоа реков C/C++ :).

Вака сега, чудово не ми е тестирано дали ќе работи т.е download/upload на pp, оти
имам само еден компјутер :D, не ми се фрла матичната :D.

Утре или денеска ќе купам или најдам PCI паралелна ако има такво античко чудо.
Мислам ако ми тргни роботикава ќе си напрам USB верзија :).

А за PIC DEV неможам ништо од QT да користам, фонтовите се screwed на сите qt3, 4
програми.

Фала за листата на програми.

Поздрав,
Дамјан Димитриоски.