[Ossm-members] 2 (PIC16F84) Таит PIC програмер (паралелен порт)

Дамјан Димитриоски damjandimitrioski at gmail.com
Sat Mar 28 12:19:49 UTC 2009

	Излезе дека неможам да најдам соодветни конвертори за parallel2USB овде
во Прилеп, ми е страв програмерот да го ставам на паралелната од
матичната :-O.

	Ако знае некој во Битола каде се продава некоја замена, конвертор(во
usb), PCI картичка или шо да е, или пак ако има некој од стар компјутер
ако можи да ми позајми (картичката) please.

Ако не ќе го тестирам на стар компјутер, ако има некој стар компјутер
(антички, пр. 386) што навистина не му треба за да тестираме дали ќе
работи програмерот ќе биди супер.

Или пак ако некој знае добро електроника, да ја преправиме шемата во usb
верзија или да измислиме некоја пренапонска заштита :D.

Однапред благодарам :).

Поздрав,
Дамјан Димитриоски.
--