[Ossm-members] 2 (PIC16F84) Таит PIC програмер (паралелен порт)

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Sun Mar 29 16:25:28 UTC 2009

2009/3/28 Дамјан <damjandimitrioski at gmail.com>:
>        Излезе дека неможам да најдам соодветни конвертори за parallel2USB овде
> во Прилеп, ми е страв програмерот да го ставам на паралелната од
> матичната :-O.

Прати шема од програматорот (стави ја сликата негде и прати врска) и
ќе ти кажам дали е безбедно да го врзеш на
паралелната порта ;)

> Или пак ако некој знае добро електроника, да ја преправиме шемата во usb
> верзија или да измислиме некоја пренапонска заштита :D.

Преправање на шемата значи додавање на уште едено интегрирано коло што ќе
претвора usb во паралелен пренос и обратно...

Нема потреба од пренапонска заштита затоа што и така паралелната порта работи
+5V 0V исто како и бафер портите во програматорот ;)

Прати шема па ќе правиме муабет.

ПОЗДРАВ, Чомбе