[Ossm-members] 2 (PIC16F84) Таит PIC програмер (паралелен порт)

Дамјан Димитриоски damjandimitrioski at gmail.com
Mon Mar 30 12:18:38 UTC 2009

On Sun, 2009-03-29 at 18:25 +0200, Jovan Kostovski wrote:
> Прати шема од програматорот (стави ја сликата негде и прати врска) и
> ќе ти кажам дали е безбедно да го врзеш на
> паралелната порта ;)

http://picasaweb.google.com/DamjanDimitrioski/TaitProgrammer#

Aбе за безбедно е безбедно, добивам 12 V како шо пишува во
„прирачникот“ (:D), ама I'm a skeptic.

> Преправање на шемата значи додавање на уште едено интегрирано коло што ќе
> претвора usb во паралелен пренос и обратно...

Вака со еден човек ќе го тестирам пак со паралелно, ако нечини (т.е ако
е ризично за таа порта), тогаш ќе мора да се преправа.

> Нема потреба од пренапонска заштита затоа што и така паралелната порта работи
> +5V 0V исто како и бафер портите во програматорот ;)

A ова чудо http://en.wikipedia.org/wiki/Opto-isolator
ми го понудија на freenode/#electronics.

Поздрав,
Дамјан Димитриоски.
--
Use GNU/Linux change your life.

WiNJOKEs>
"Вчера поправав еден компјутер и 5 часа инсталирав звучен драјвер на win
***t(не успеваше, легендарниот плав екран (rofl)), и клавам Убунту и си
свири :D."