[Ossm-members] 2 (PIC16F84) Таит PIC програмер (паралелен порт)

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Mar 30 13:27:01 UTC 2009

2009/3/30 Дамјан <damjandimitrioski at gmail.com>:
> On Sun, 2009-03-29 at 18:25 +0200, Jovan Kostovski wrote:
> http://picasaweb.google.com/DamjanDimitrioski/TaitProgrammer#
>
> Aбе за безбедно е безбедно, добивам 12 V како шо пишува во
> „прирачникот“ (:D), ама I'm a skeptic.

Класика таит програматар :)
Имам направено 2 модифицирани малку и се си работи како што треба
директно од паралелната порта. Треба да внимаваш само да не го
приклучуваш програматорот на компјутер додека е вклучен, значи
прво ќе го исклучиш програматорот, ќе го поврзеш кабелот, па после
ќе го вклучиш

> Вака со еден човек ќе го тестирам пак со паралелно, ако нечини (т.е ако
> е ризично за таа порта), тогаш ќе мора да се преправа.

не е ризично за портата, но тестирај за да си ја подобриш довербата дка нема
да направиш беља :)

> A ова чудо http://en.wikipedia.org/wiki/Opto-isolator
> ми го понудија на freenode/#electronics.

Ако додаваш опто-каплери треба да ставиш на секоја линија што е
поврзана со паралелната
порта. инаку оптокаплерите ти се 30-40+ денари парче.

ПОЗДРАВ. Чомбе