[Ossm-members] мозила гости во скопје - средина на април

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Mar 30 15:01:56 UTC 2009

2009/3/30 Новица Наков <novica at bagra.org>:

> денес разговравме со француски културен центар да ни помогнат во пронаоѓање
> просторија за презентациите дека сепак гостите се од франција.

Професорот од ЕТФ ми кажа дека може да отстапи бар некој час за некоја
презентација,
а за повеќе ќе треба да се направи муабет со деканот и продеканот за
настава, ќе се
распрашам како може да ги контактираме/ закажеме состанок.

> од таму ни побараа некое инфо за гостите, па некој ако може да пронајде што
> работат во мозила они и слично да пратиме до таму би било ОК.

они = мозила или луѓето што ќе доаѓаат?
Ако се луѓето, каде може да се најде инфо кој ќе дојде?

ПОЗДРАВ, Чомбе