[Ossm-members] Доброволец да допреведе дел од Mozilla фајловите

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sun May 24 00:38:08 UTC 2009

> Праќај или пиши од кај да ги соберам датотеките ;)

еми, линкот џабе ли го пишав, таму беа 5-те bug-ови на кои се фајловите за
превод.

Енивеј, Новица досреди 3 (491071, 491513 и 494180) останаа уште 2 -
"geolocation" и landing-page (хммм, овој ја ќе го средам сега).

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Scarlett Johansson: You always see the glass half-empty.
Woody Allen: No. I see the glass half-full, but of poison.