[Ossm-members] Доброволец да допреведе дел од Mozilla фајловите

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sun May 24 00:53:53 UTC 2009

> еми, линкот џабе ли го пишав, таму беа 5-те bug-ови на кои се фајловите за
> превод.
>
> Енивеј, Новица досреди 3 (491071, 491513 и 494180) останаа уште 2 -
> "geolocation" и landing-page (хммм, овој ја ќе го средам сега).

Done landing.html, промените може да се видат на
http://damjan.softver.org.mk:8080/git/mozilla-supplements/
само "geolocation" останува

не е лошо некој да ги прегледа да не има глупи грешки .. пред да ги испратам
утре-задутре.

btw,
горе на "tree" линкот може да се видат и симнат и целите фајлови.

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

Spammers scratch here with a diamond to find my address: