[2s.mk-friends] KBD449 т.е македонски layout за тастатура

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 12 20:33:54 UTC 2009

> Овие со нозе ја програмирале оваа страница, комплетен fail само во IE ја
>  отвора еве линк до сликите.
>
> http://wiki.lugola.net/Македонска_тастатура_според_Мајкрософт

колку гледам оваа се поклопува со Linux (xorg де) тастатурата освен
shift+4,5,6,7 што во xorg се исти ко со америчката, кај нив се нешто друго

и што ` (shift ~) кај нас е dead grave па треба два пати да се притисне :)

но .. не е лошо некој да направи ваква визуелизација за македонската
тастатура.. чисто за документација ... осим ... ако веќе не направил некој да
чита директ од xorg дефинициите (тоа би било cool).

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

When you do things right, people won't be sure if you did anything at all.