[2s.mk-friends] ???????????

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Thu Nov 12 22:36:34 UTC 2009

Благодарам на Илија, Владо, Дамјан, Милош и на сите кои
дадоа свои совети и предлози. Проблемот е решен. Решението
не е универзално, елегантно, програмерски, ами е пешки, ама
проблемот е решен. Решението е вака:

во PHPMyAdmin се става да биде default MySQL charset:  UTF-8 Unicode (utf8)
и MySQL connection collation: utf8_general_ci. Потоа се тргнува база по база и
рачно се менува секое поле од базите. Пешки. Знам, треба многу време, нерви,
кафиња, ама е (некакво) чаре. Како и да е, благодарам на сите.

Поздрав
Ѕвонко

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled