[2s.mk-friends] Поимник

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Sun Nov 15 20:18:27 UTC 2009

> Зошто се потребни сите Linux дистрибуции кога ете има Ubuntu.
> Зошто се потребни сите Window manager-и кога ете има Gnome.
> Зошто се потребни сите програмски јазици кога ете има C.
> И сам продолжи да редиш примери.

затоа што не се направени од моите пари?

> 3. А што има толку системско во DejaVu? Ако го имаш на повеќето
> Линукси, не значи дека е системски (го немаш на повеќето Виндоуси).

не реков дека DejaVu се системски, иако се фонтови кои го подржуваат
системското решение.

Не знам колку се разбираш во OpenType и сл. - а ми се чини имам образложувано
за тоа повеќе пати - али ајде вака на брзина:

 а) фонтовите можат да подржуваат повеќе locale-иња (тоа на  пр. го имаат
    DejaVU фонтовите)
 б) апликациите во зависност од тоа за кое locale сакаат да прикажат содржина
    го користат соодветната locale од фонтот

на пр. во html страница ќе можеш да напишеш:

и тоа да си се покаже ко што треба

> И никој не бара од тебе да го инсталираш тој ХХХ фонт, ако тој што
> пишувал направил документ со вклучен Skola фонт, ќе го видиш како што
> тој го правел, ако не никому ништо.

exactly, тоа е баш Mac C Swiss проблемот

(се надевам нема да почнат да бараат исклучиво со тој фонт да им се праќаат
документи - како што едно време на луѓе им враќаа документи напишани со
наводно нелегален Office)

> И на крај стварно не ми е јасно, кој е проблемот и зошто треба да се
> критикува нешто што е направено, и тоа воопшто не е ни штетно ни
> непотребно, туку само може да има корист за некого, Дали би биле
> позадоволни воопшто да не се направеше?

би бил позадоволен напорот и средствата да беше вложен во попаметна насока, на
пр.

- пошто MS толку добро стоеја со проектот „Мојата Кирилица“ ќе беше тривијален
ангажман да се додаде потребната locale подршка во сите Windows 7 фонтови (кои
btw го имаат тоа за српското locale - истите букви се, само треба да ги tag-
ираат) .. за extra поени овие промени ќе стигнеа со некој update и до vista
корисниците :)

- да се вложат средства за повеќе од Pango базираните апликации да го
подржуваат овој feature (Firefox во Linux ја покажува кирилицата според
системското locale - што е ok-ish, но подобро било според locale-то на
содржината) ... за KDE ова ќе се случи наскоро, но ете, со 10к евра би можеле
да го убрзаме процесот

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

Well when _I_ was in school, I had to run Netscape on HP/UX, displayed on
my local X Server running on a Windows 3.1 box. Displayed over a 2400 baud
modem. Uphill. Both ways. In the rain. With NOBODY to hold my hands.
 Because the life of the geek is a lonely life.
- aclarke on /.