[2s.mk-friends] Македонска поддршка на Asus EEE

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Tue Sep 1 14:07:37 UTC 2009

> Еден пријател ме праша како да сними македонска поддршка на Asus EEE PC
> лаптопот што го има (со Xandros ако не се лажам). Барав по интернет и
> најдов едно упатство[1], ама кога го упатив ми рече нема македонски...
>
> Има ли некаков начин да се приклучи МК поддршка на лаптопот без да менува
> дистрибуција? :)

Ја едно време кога го гледав то Xandros-от беше многу лимитиран и не
стандарден ... дури ако не се лажам системот е инсталиран на squashfs read-
only фајл систем (а не се сеќавам дали имаше rw overlay) ... така да шо знам

во најмала рака ќе ти треба и mk_MK.UTF-8 locale за да работи сето тоа.

на крај, сепак би ти препорачал да инсталираш Ubuntu netbook remix 9.04 ...
100 пати е бољи од тој Xandros-от... единствено ќе треба да го downgrade-уваш
intel драјверот

https://wiki.edubuntu.org/ReinhardTartler/X/RevertingIntelDriverTo2.4

> [1]- http://wiki.eeeuser.com/howto:change_keyboard_layout_in_advanced_mode

да, ова е useless, ебати advanced начинот

--
дамјан ( http://softver.org.mk/damjan/ )

"Debugging is twice as hard as writing the code in the first place.
Therefore, if you write the code as cleverly as possible, you are,
by definition, not smart enough to debug it." - Brian W. Kernighan