[2s.mk-friends] хаклаб , дел 2

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Fri Sep 11 22:09:39 UTC 2009

аха, нешто како постојана канцеларија што има стално
некој кој тука се вртка и доволно голема за презентации
и слични настани. Да, не е за школо.
А, неможе некој најобичен „студентски“ стан да заврши
работа? Плус, супер е за журка ;-))
Или, немате некој пријател на некој факултет да ви дадат
некоја просторија на користење? Не ги користат цело време
сите простории (ваљда)? Можеби некоја просторија у некоја
зграда, која не се користи и која би можеле со малку труд
да ја адаптирате? Или да отидете кај Градоначалниците и да
побарате од нив некоја просторија (одете кај сите, па каде
упали, упали). Објаснете за што ви треба и најверојатно ќе
ви излезат во пресрет (гласачи сте, на крајот на краиштата).
Или кај министерот за Информатичко општество, за образование,
за .....? Кај имате врски и пријатели.
Детето ако не плаче, не му даваат цицка. Така?
Овие неколку идеи како ви се чинат?

Поздрав

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled