[2s.mk-friends] хаклаб , дел 2

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Fri Sep 11 00:21:23 UTC 2009

Само помисла, можеби нема врска, ама ....
А зошто не пробате да најдете простории во некое
школо? Вечер школите се слободни (основните после
17.30, средните после 19.00), не бараат скапо, може да
најдете некој пријател директор кој може да ви ги даде
и така, на пријателска база или за мала услуга (чистење
вируси, сетирање мрежа, ....), може и професорот по
информатика да го вклучите во некоја активност, плус
сите школи сега имаат и интернет, проектори, компјутери,
не мора ништо да носите, сите ги знаат каде се, безбедни
се, и тн. Треба само повеќе дипломатија и убедување за
амин од директорот. Само идеја. Држи вода или не баш?

Поздрав

DZvonko Nikolov

dzvonko at gmail.com
dzvonko at yahoo.com
Programming today is a race between software engineers
striving to build bigger and better idiot-proof programs, and
the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning.

Rick Cook, The Wizardry Compiled