[2s.mk-friends] флеш убунту фејсбук

Дамјан Георгиевски penguinista at mail.net.mk
Wed Apr 21 21:05:15 UTC 2010

> го прашував ова веќе еднаш по форуми, ама немаше фидбек, па ајде уште тука.
>
> значи имав 9.10 и сега 10.04 (двете со најнови апдејти и сѐ) и двете со ист
> проблем. имено во фејсбук има некоја покер игра во флеш што не се покажува
> како што треба - фалат некои си полиња и слично.
>
> ова се дешава со најнов флеш од ubuntu-restricted-extras исто и со рачно
> инсталиран 10-нешто-rc што излегол на 19 април.
>
> има некој си workaround да се downgrade-ува на флеш 9 и онда играта е како
> што треба, ама па звукот во флешот се губи што си е проблем сам по себе.
> [...]

можеш да имаш два firefox-а на пр:

/opt/firefox1 и /opt/firefox2

и во секој имаш plugins/ директориум

секако две инстанци ќе мора да се стартаат со:
	/opt/firefox1/firefox -no-remote -P друг-профил

--
дамјан ((( http://damjan.softver.org.mk/ )))

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.