[2s.mk-friends] Сподели Знаење во Куманово

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Wed Dec 8 15:34:57 UTC 2010

Од искуство ќе ти го кажам следново, најбитно што треба да се најде е,
просторија каде што ќе се одржува настанот, интернет на тоа место и да
се договори со некој хостел/хотел за преноќување.

Останатото што останува на тебе е да го изспамираш настанот колку што
можеш, сепак што повеќе луѓе толку подобро.

Која дата се планира настанот во Куманово? Да знам да се координирам за
НСНД Штип.