[2s.mk-friends] Кандидати за членови во 2с.мк за годишно собрание на 18 декември

Martin Markovski markovski.martin at gmail.com
Fri Dec 17 10:15:52 UTC 2010

Здраво Игор,

Би сакал и јас да станам официјален член на 2cmk.

Главен мотив ми е тоа што уште од неодамна станав колекционер на ретки
емаил адреси и мислам дека адреса @slobodensoftver.org.mk многу ќе ми
помогне при упознавањето и зближувањето со припаднички од понежниот
пол. Се вратат муабети дека geek is the new sexy и би ценел доколку
ова ми е одобрено.

Еднаш запознав една девојка што на прв поглед изгледаше
незаинтересирана за мене но откако и кажав дека и да сака вечерва да
ги разгориме страстите јас не би можел (Петок беше) бидејки следниот
ден морам да одам на Сподели Знаење во КИКА и таа веднаш се
заинтересира за мене.
Мислам дека ова е доволно.

(помалку битно: користам и "ширам" слободен софтвер, поголемиот дел од
работата ми е поврзана со слободен софтвер, убаво мирисам и носам
наочари со диоптер).

Искрено Ваш,

Martin