[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Sun Dec 19 23:55:20 UTC 2010

Kolku sto jas pametam - ovie timovi za tehnicka podrska se planirani
(t.e bea planirani) samo vo osnovnite ...

I dal i i kako funkcioniraat neznam ...

Drugo Aleks e vo pravo - nikoj nema da ni dade lozinki od admin i
netadmin korisnicite bidejki niv gi imaat samo administratorite vo skolite.

Plus stasnoto  ako procurat lozinkite (a ke porcurat cim gi nzaat
decata) posle poveke steta ke ima od dobri raboti ...

Sepak ako se javi klima za paket - moze da se obideme da izdejstvuvame
nekako da go implementiraat ...

--
V.B