[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Dec 20 08:00:41 UTC 2010

010/12/20 Aleks <aleks at slobodensoftver.org.mk>:
> Ова не би можело да функционира, затоа што доколку се кажат лозинките на
> еден ученик, цела македонија ќе ги дознае и ќе настане хаос.

Не знам што сте се фатиле за лозинките искрено кога се најмалце битни
во муабетот, плус ако сака некој може многу лесно да добие root, како
што разбрав некои деца веќе и го имаат напраено тоа, што е супер. :)

Треба да се седне да се тестира дали уопште ќе работи понов firefox на
7.04 (според тоа што го прочитав на IRC пред некој ден, валјда не
може), втората опција е да се тестира дали ќе работат клиентите со
10.04 со стариот кернел - тоа сакаме да го пробаме во хаклаб денес или
во јануари.
--
Арангел
xmpp/mail: