[2s.mk-friends] идеја за надградба на firefox-и на училишни компјутери

Дарко Стојковски dar3.st at gmail.com
Mon Dec 20 08:23:41 UTC 2010

Лозинките навистина се проблем, и никој нема да ги даде на ученици тоа е
факт. Што се однесува до root не е проблем да се дојде до него :)

Околу нов firefox, сега што да дефинираме под работи еве јас пишувам сега од
3.6.12 али не е инсталирана... Околу рам троши помалку или исто колку што
троши 2.0 со разлика што нема инсталирано flash, Алекс и секој нормален ке
каже тоа е супер али вака тешко дека ке прифати министерство така да ваљда и
ова ќе мора да се наштима од страна на Mozilla.

Инсталирање на стар кернел на 10.4 е добричка идеја али искрено скептик сум
околу тоа дека некој ќе земе и на *сите* копјутери ке инсталира тоа (многу
работа е), за поедини школи можеби но сите ке е доста тешко. Се разбира
супер би било ако успејат да се понудат 2 солуции и старо нов ОЅ и верзија
на FF што ќе работи на стариот кернел.